Doro DNA - Einfach zu bedienende Telefone
Az egyszerűség a Doro génjeiben van

Napjaink technológiai piacán a tömegpiaci termékek többségét a 25-35 év közötti korosztálynak tervezik. A termékek és szolgáltatások kialakításánál többnyire nem az idősebb korosztály szükségleteire alapoznak, pedig az 50 év feletti vásárlók piaca egy fontos lévő piac. 

Mi, a Doro-nál erre a célcsoportra figyelünk. A felhasználóink visszajelzései és a vásárlói szokások folyamatos tanulmányozásának köszönhetően cégünk jól ismeri az idősebbek szükségleteit, kívánságait és lehetőségeit. A Doro-nál ezen igények mentén fejlesztjük termékeinket. 

Az egyszerűség a Doro génjeiben van, erre fókuszálunk, és ez jellemzi valamennyi termékünket és szolgáltatásunkat:

Egyszerű használat

• Az idősebb korosztály igényeinek figyelembe vétele
• Egyszerű kivitelezés
• Ergonomikus kialakítás és kreatív megoldások
 
A bizonytalanságok megszűntetése

• Könnyebb áttekinthetőség, egyszerűbb felhasználói kezelőfelület
• Idősek igényeire szabva
• Kibővített segélykérési funkciók

A társasági élet támogatása

• Az egyszerűen használható technológia megoldások segítségével a felhasználók könnyebben tarthatják a kapcsolatot szeretteikkel
• Azzal, hogy lehetővé tesszük az idősebb korosztály számára a legújabb technológiák használatát, könnyebben élhetnek társasági életet.